Linia kosmetyków do pielęgnacji stóp No. 36 producenta PHARMA C FOOD znalazła się po raz kolejny na podium podczas IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności marek na polskim rynku. Nagroda w postaci Srebrnego Lauru Konsumenta – GRAND PRIX 2013 jest już trzecim wyróżnieniem, jakie marka No.36 zdobyła od momentu powstania projektu.
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta” ma na celu wyłonienie co roku najpopularniejszych produktów i marek. Plebiscyt w każdej kategorii obejmuje badanie z udziałem min. 800 respondentów, którzy oddają głosy poprzez strony internetowe oraz rozmowy telefoniczne. W ramach konkursu przyznawane są następujące wyróżnienia: Złoty, Srebrny i Brązowy Laur oraz Grand Prix Laur Konsumenta/Klienta dla trzykrotnego zwycięzcy w swojej kategorii. Ostatnia z wymienionych nagród przyznana została w tym roku marce No. 36. „Jest to ogromny sukces producenta PHARMA C FOOD oraz wszystkich współpracowników pracujących na dobre imię marki” – tłumaczy prezes spółki Eligiusz Rabiej. „Zdobyty przez nas po raz kolejny raz tytuł świadczy o tym, że klienci dostrzegają i doceniają nasze wysiłki, aby jak najlepiej sprostać ich potrzebom. W imieniu naszej firmy serdecznie dziękuję klientom za głosy oddane na markę No.36” – dodaje.
PharmaCF powstała w 1993 roku. Swoją wysoką pozycję osiągnęła dzięki przemyślanej strategii oraz nieustannej dbałości o wysoką jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów. Potwierdzają to między innymi otrzymane certyfikaty jakości ISO 9001 oraz HACCP. Firma cały czas doskonali też swoje produkty, dostosowując je do potrzeb klienta.
PharmaCF produkuje wysoko cenione na rynku marki: Bond, Cztery Pory Roku, Venus, No.36, Golden Sun, Korsarz, czy Dermafresh. Od lat współpracuje także z największymi sieciami handlowymi w Polsce m.in. jako wiodący producent marek własnych. Firma posiada również licznych partnerów handlowych w całej Europie, m.in.: w Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoszech, Niemczech, Rumunii i Rosji.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/laur-konsumenta-dla-marki-no-36